ЯКІСНІ ДОРОГИ ПОТРІБНІ НАМ УСІМ #gipsovik


6 липня 2020 року в приміщенні малої зали будинку Рад у Хмельницькому  відбулась нарада підприємців, державних органів контролю, посадовців, працівників дорожних служб  під головуванням голови Хмельницької державної адміністрації Дмитра Габінета з питань дотримання законодавства щодо габаритно-вагових норм при перевезенні вантажів.

Поряд з уже розпочатими роботами великомасштабного дорожнього будівництва, постає проблема руйнування дорожного полотна через  недотримання норм перевезення вантажів.

В нараді взяв участь Голова правління Кам‘янець-Подільського АТ “ГІПСОВИК” Володимир Постовий, який зокрема зазначив:


“Ми всі маємо поставитись з високим ступенем виконавської та моральної дисципліни до означеної проблематики. В будівництві доріг, їх якості та збереженності, зацікавлений в першу чергу бізнес. Тому ми посилили контроль за цим питанням на нашому підприємстві і готові відповідно допомагати державним інституціям. Це правильний крок з боку голови ХОДА Дмитра Габінета, його адміністрації, що полягає  у налагодженні порозуміння з бізнесом, контролюючими органами, заради спільної мети. У цьому випадку,  збереженність якісної дороги - вигода для бізнесу, а значить і економіки”.

На сьогодні нормативними документами допускається здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством.
Додатково:
Для контейнеровозів – 44 т, для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами до 46 т.
Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі – для навантаження на одиночну вісь – 11 т, на здвоєну – 16 т., на строєну – 22 т.
Відповідно до даних наданих фахівцями ДерждорНДІ , близько 74% автомобільних доріг були збудовані під розрахункові навантаження на вісь – 6 тонн та загальною вагою не більше – 24 т.

Примітка: щорічні збитки, які завдаються дорожньому господарству внаслідок руйнування доріг, спричинених рухом великовагових транспортних засобів складає – більш ніж 2 млрд. гривень. За дослідженнями Світового банку щорічні втрати ВВП країни внаслідок незадовільного стану автомобільних доріг складають 3-4% ВВП.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ГІПСУВАННЯ ТА ВАПНУВАННЯ ГРУНТІВ. ВИДИ ЗАСОЛЕННЯ ГРУНТІВ.

ВАПНЯНІ ДОБРИВА ТА ЇХ ПРАВИЛЬНЕ ЗАСТОСУВАННЯ

Кислотність ґрунту та урожай #Gipsovik #Гіпсовик