БІЗНЕС-СНІДАНОК НА ТЕМУ КОМПЛАЄНСУ
Питання впровадження практик комплаєнсу у діяльність українського бізнесу назріло з розуміння нагальності викорінення корупційних схем у відносинах бізнес-бізнес, бізнес-держава. Понад 50 підприємств рік тому об’єднались під ініціативою Бізнес омбудсмена та увійшли до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу “UNIC”. Основне завдання Мережі полягає у збільшенні кількості тих, хто хоче працювати у законний спосіб, відкрито та прозоро, дбаючи про своїх працівників, соціум, економіку країни, і звісно- репутацію та прибутки. Європа має досвід багаторічної діяльності таких організацій, які досить плідно виконують функціїю просвітництва, навчання та контролю. Наразі, представлена в Україні Мережа, членом якої є і Кам’янець-Подільське ПАТ “ГІПСОВИК”, концентрується на тому, щоб бізнесу, який одного дня висловив рішуче “Ні” хабарам та схемам, допомогти навчитись кращому досвіду комплаєнсу та відповідати почесному статусу “добропорядного”.
15.11.2018 в рамках проекту KMPG Ukraine, представник Кам’янець-Подільського ПАТ “ГІПСОВИК” Оксана Стрільчук прийняла участь у Бізнес-сніданку «Відверто про комплаєнс» (одним з організаційних партнерів, якого виступила Мережа “UNIC”).
“В заході взяли участь представники компаній, зокрема міжнародного рівня, які мають досвід впровадження комплаєнсу в своїх організаціях. В межах заходу було представлене дослідження «Комплаєнс в СНД: актуальні завдання та автоматизація», яке охопило 98 організацій, представників різних сфер економіки: фармацевтична галузь, комунікації, виробництво споживчих товарів, нафтогазова галузь, транспорт, автомобільна галузь, будівельна галузь, хімічна промисловість, технології та інновації, металургія та гірничодобувна галузь. Варто зауважити, що 72% з опитаних компаній не мають виділеної функції комплаєнсу. Загалом обговорювались наступні теми: - функціонування гарячої лінії з питань порушень політики доброчесності в межах організації, її дієвість, дотримання анонімності, найоптимальніший формат; - ефективні шляхи виявлення порушення комплаєнс-процедур; - організація процесу перевірки контрагентів; - ступінь автоматизованості процедури комплаєнс Цікаво, що 68 % організацій-респондентів не змогли оцінити кошторис річного бюджету вартості комплаєнс. В умовах відносної новизни процедури комплаєнсу в Україні основною метою присутніх на заході учасників було бажання обмінятися досвідом з колегами з різних організації та поділитися власним кейсами. Захід виявився корисним для нас, оскільки наразі розробляємо пакет документів з комплаєнсу”, - поділилась своїми враженнями пані Оксана.
Кілька слайдів з заходу, розроблені KMPG Ukraine на замітку тим, хто бажає розібратись у темі комплаєнсу, або ж долучитись до "добропорядних".
___________________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар