БІЗНЕС-СНІДАНОК НА ТЕМУ КОМПЛАЄНСУ
Питання впровадження практик комплаєнсу у діяльність українського бізнесу назріло з розуміння нагальності викорінення корупційних схем у відносинах бізнес-бізнес, бізнес-держава. Понад 50 підприємств рік тому об’єднались під ініціативою Бізнес омбудсмена та увійшли до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу “UNIC”. Основне завдання Мережі полягає у збільшенні кількості тих, хто хоче працювати у законний спосіб, відкрито та прозоро, дбаючи про своїх працівників, соціум, економіку країни, і звісно- репутацію та прибутки. Європа має досвід багаторічної діяльності таких організацій, які досить плідно виконують функціїю просвітництва, навчання та контролю. Наразі, представлена в Україні Мережа, членом якої є і Кам’янець-Подільське ПАТ “ГІПСОВИК”, концентрується на тому, щоб бізнесу, який одного дня висловив рішуче “Ні” хабарам та схемам, допомогти навчитись кращому досвіду комплаєнсу та відповідати почесному статусу “добропорядного”.

“В заході взяли участь представники компаній, зокрема міжнародного рівня, які мають досвід впровадження комплаєнсу в своїх організаціях. В межах заходу було представлене дослідження «Комплаєнс в СНД: актуальні завдання та автоматизація», яке охопило 98 організацій, представників різних сфер економіки: фармацевтична галузь, комунікації, виробництво споживчих товарів, нафтогазова галузь, транспорт, автомобільна галузь, будівельна галузь, хімічна промисловість, технології та інновації, металургія та гірничодобувна галузь. Варто зауважити, що 72% з опитаних компаній не мають виділеної функції комплаєнсу. Загалом обговорювались наступні теми: - функціонування гарячої лінії з питань порушень політики доброчесності в межах організації, її дієвість, дотримання анонімності, найоптимальніший формат; - ефективні шляхи виявлення порушення комплаєнс-процедур; - організація процесу перевірки контрагентів; - ступінь автоматизованості процедури комплаєнс Цікаво, що 68 % організацій-респондентів не змогли оцінити кошторис річного бюджету вартості комплаєнс. В умовах відносної новизни процедури комплаєнсу в Україні основною метою присутніх на заході учасників було бажання обмінятися досвідом з колегами з різних організації та поділитися власним кейсами. Захід виявився корисним для нас, оскільки наразі розробляємо пакет документів з комплаєнсу”, - поділилась своїми враженнями пані Оксана.
Кілька слайдів з заходу, розроблені KMPG Ukraine на замітку тим, хто бажає розібратись у темі комплаєнсу, або ж долучитись до "добропорядних".
___________________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар