МОВОЮ ДОКУМЕНТІВ. З ІСТОРІЇ "ГІПСОВИКА"
Існує цілком справедливе твердження, що історію людини, історію країни, історію окремого підприємства слід вивчати з оригінальних джерел. Таким джерелом для нашого підприємства - Кам'янець-Подільського ПАТ "ГІПСОВИК" є архівні документи і документи з особового складу та основної діяльності, якими опікується наша кадрова служба.
Цей документ, який ми нині презентуємо, а саме наказ № 161 від 10 грудня 1947 року, видався нам цікавим, оскільки з нього стає зрозумілим, який автопарк був у тодішнього підприємства у повоєнні часи. Чітке доведення норм витрат пального для кожного виду автомобіля також свідчить про економію та чітку державну регламентацію.
Наказ № 161 - 10/12-1947
1
На підставі постанови Ради міністрів СРСР від вересня м-ця 1947 року за № 3257 та наказу Міністра місцевої промисловості УРСР від 26.10.1947 року № 766 та наказу Тресту "Укрфарфорфаянс" від 21.11.1947 року, наказую встановити з 1.12.1947 року єдині норми витрат автобензину та мастильних матеріалів для автомобілів:
Марки автомобілів Норма витрат бензину на 1 км пробігу в грамах
ГАЗ 22 164 грама
ЗІС 5 272 грама
ФОРД 6 212 грам
Шевролє 256 грам
Примітка: при температурі нижче 0, - вищевказані норми збільшуються на 40 %, а саме: ГАЗ 22 - 180, ЗІС 5 - 300, Форд 6 - 234, Шевролє - 281.
Директор
![]() | ||||||||||||||||||||
| Наказ про витрати пального. ГІПСОВИК, 1947 рік |
![]() | |
| ГАЗ 22 |
![]() | |||||
| ЗІС 5 |
![]() |
| Форд 6 |
Нині ПАТ "ГІПСОВИК" має сучасний автопарк, про який докладніше розповімо згодом.
Зображення автівок запозичене в мережі і носить ілюстративний характер.
________________________________________________________________________













Коментарі
Дописати коментар