34 % - ЧАСТКА ПАРКУ УКРЗАЛІЗНИЦІ НА РИНКУ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕНЬ, КОРИСТУЙТЕСЬ ІНШИМИ ОПЕРАТОРАМИ: ВІДПОВІДЬ УКРЗАЛІЗНИЦІ БІЗНЕСУ
Як повідомлялось раніше,17
листопада 2017 року, міським головою м. Кам'янця-Подільського на ім'я
Прем'єр-міністра України Гройсмана В.Б. було скеровано Термінову
телеграму, в якій йшлося про те, що ситуація з невиконанням договірних умов Товариством "Укрзалізниця" призводить до втрат бізнесу.
Так, ПАТ "ГІПСОВИК" щомісячно втрачає майже 1400,0-1600,0 тис.грн. на обсягах реалізації продукції, через вкрай незадовільне забезпечення вантажоперевезень. А це призводить до зменшення надходжень до бюджетів усіх рівнів та соціальної напруги в колективах працівників.
Так, ПАТ "ГІПСОВИК" щомісячно втрачає майже 1400,0-1600,0 тис.грн. на обсягах реалізації продукції, через вкрай незадовільне забезпечення вантажоперевезень. А це призводить до зменшення надходжень до бюджетів усіх рівнів та соціальної напруги в колективах працівників.
22 грудня 2017 року ПАТ "Укрзалізниця", виконуючи доручення Кабінету Міністрів України, надало відповідь, в якій йдеться:
"... На сьогодні ПАТ "Укрзалізниця" працює в умовах гострого дефіциту рухомого складу. Вкрай напружена ситуація з забезпеченням вантажними вагонами склалась не тільки з ПАТ "ГІПСОВИК".
Та не зважаючи на відсутність технічних можливостей забезпечення рухомим складом, ПАТ "Укрзалізниця", як публічний перевізник немає права відмови від заявленого відправником обсягу перевезень.
Проте забезпечити в повному обсязі всіх бажаючих замовників послуг на сьогодні не можливо. Тому для повного забезпечення вантажовідправникам рекомендовано залучати приватний рухомий склад інших операторів. На сьогодні, 66% вантажних перевезеь у піввагонах, які здійснюються в Україні, виконуються парком приватного рухомого складу, що не належить ПАТ "Укрзалізниця". Частка парку, власником якого є товариство і який задіяний на ринку вантажних перевезень, становить лише 34%."
Відсутність державної програми фінансування закупівлі нового рухомого складу з урахуванням зношення старих вагонів, за твердженням "Укрзалізниці", спричиняє ще більший їх дефіцит.
"В умовах гострого дефіциту вагонів, основні зусилля ПАТ "Укрзалізниця" спрямовані на виконання державних програм щодо перевезення вугілля на електростанції країни для забезпечення безперебійної роботи підприємства паливно-енергетичного комплексу України в осінньо-зимовий період та перевезення будівельних вантажів для будівництва автодоріг", йдеться в листі.
Коментарі
Дописати коментар